Praktyka i i inspiracje
b2b marketing, video, LinkedIn i inne działania
Praktyka i i inspiracje
b2b marketing, video, LinkedIn i inne działania
Personalizacja w biznesie zazwyczaj polega na dopasowaniu produktu bądź usługi do indywidualnych oczekiwań odbiorcy. Z kolei w marketingu i sprzedaży firmy najczęściej personalizują komunikaty wysyłane do potencjalnych lub obecnych klientów. Jednym z rodzajów takiej spersonalizowanej komunikacji jest biznesowe video. Czym jest personalizowane video i jakie są korzyści ze stworzenia go? Jak zrobić dobre spersonalizowane video biznesowe? O tym w artykule.
July 1, 2025
3 min.
Komunikacja wideo ma ważną przewagę nad innymi formami contentu. Oferuje twórcom duże możliwości w zakresie tworzenia autentycznego przekazu. Z pomocą wideo można pokazać rzeczywistość dokładnie taką, jaka jest naprawdę. Ta wyjątkowa możliwość nabiera szczególnego znaczenia w komunikacji biznesowej. Dlaczego? Ponieważ autentyczność wzbudza zaufanie. Zaufanie generuje zaangażowanie. A stąd już krótka droga do zrozumienia i dialogu. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać tę szczególną właściwość wideo w produkcji angażujących treści.
June 10, 2025
3
Większość ludzi ogląda wideo w internecie z wyłączonym dźwiękiem. Gdy rozejrzysz się wokół, zauważysz, że dzięki urządzeniom mobilnym nagrania wideo ogląda się dziś wszędzie i o każdej porze. Podczas porannej podróży tramwajem do pracy, w kolejce do kasy w czasie weekendowych zakupów, w łóżku przed pójściem spać. Według badań Verizon & Publicis, aż 92% odbiorców przyznaje, że nie włącza dźwięku, by obejrzeć wideo. To najważniejszy powód, dla którego Twój materiał powinien posiadać napisy.
May 4, 2025
2
Wprowadzasz nowy produkt, chcesz wycisnąć więcej z marketingu b2b, podbić LinkedIna, stworzyć wyjątkowe video? Porozmawiajmy o tym.
Zadzwoń: 601 66 99 56 lub spotkajmy się on-line.