750+
zrealizowanych projektów
Oto Brand Hero stworzony dla produktu szkoleniowego ICAN. Nietypowy, bo nie pełni jedynie funkcji ozdobnej – stał się integralną częścią programu. Poznaj historię powstania trójki naukowców, ekspertów biznesowych, którzy prowadzą uczestników przez kolejne moduły i wspierają ich w zdobywaniu nowej wiedzy. Postacie te powstały w odpowiedzi na wyzwanie: jak nadać spójność kursowi, który łączy wideo, artykuły, quizy i case studies, a jednocześnie nie tracić uwagi uczestnika przy przechodzeniu między formatami. Dzięki prostemu i elastycznemu designowi Brand Hero nie tylko ożywił szkolenie, ale także stał się rozpoznawalnym wyróżnikiem programu ICAN Business Advisor.
Polcard chciał przekonać najbardziej opornych: sprzedawców z małych miejscowości, dla których terminal oznaczał utratę kontroli nad gotówką. Z badań wyszło, że oni nie potrzebują „ekosystemów płatności”, tylko prostych odpowiedzi: kiedy dostanę pieniądze? ile kosztuje papier? jak zresetować urządzenie? Tak powstał edukacyjny brand „Polak Płaci” prowadzony przez Lenę – prawdziwą „osobę zza sklepowej lady”. 22 filmy nagrane w 3 dni zdobyły widoczność w YouTube i Google na zapytania o obsługę terminala, otwierając Polcardowi greenfield w mikro-segmencie.
Harvard Business Review Polska to projekt, który na zawsze ukształtował moje podejście do łączenia strategii biznesowej z designem. Przez siedem lat pełniłem funkcję dyrektora artystycznego i szefa produkcji, prowadząc łącznie 88 wydań magazynu. Poniższy case‑study pokazuje, jak zbudowaliśmy unikalny język wizualny dla najbardziej prestiżowego tytułu biznesowego na polskim rynku.