750+
zrealizowanych projektów
Polcard chciał przekonać najbardziej opornych: sprzedawców z małych miejscowości, dla których terminal oznaczał utratę kontroli nad gotówką. Z badań wyszło, że oni nie potrzebują „ekosystemów płatności”, tylko prostych odpowiedzi: kiedy dostanę pieniądze? ile kosztuje papier? jak zresetować urządzenie? Tak powstał edukacyjny brand „Polak Płaci” prowadzony przez Lenę – prawdziwą „osobę zza sklepowej lady”. 22 filmy nagrane w 3 dni zdobyły widoczność w YouTube i Google na zapytania o obsługę terminala, otwierając Polcardowi greenfield w mikro-segmencie.
Harvard Business Review Polska to projekt, który na zawsze ukształtował moje podejście do łączenia strategii biznesowej z designem. Przez siedem lat pełniłem funkcję dyrektora artystycznego i szefa produkcji, prowadząc łącznie 88 wydań magazynu. Poniższy case‑study pokazuje, jak zbudowaliśmy unikalny język wizualny dla najbardziej prestiżowego tytułu biznesowego na polskim rynku.