Hej 👋
tutaj Darek
Hej 👋
tutaj Darek
Praktyk marketing b2b z ponad 20 letnim doświadczeniem w marketingu b2b. Proawdzi agencją specjalizująca się w marketingu b2b. Ponad 750 zrealizowanych projektów.
Jako dyrektor artystyczny brał udział we wprowadzeniu magazynu Harvard Business Review Polska i jego rozwoju przez 88 wydań. Konsultant i doradca w zakresie marketingu b2b, działań na LinkedIn, wsparcia sprzedaży b2b. Autor artykułów i publikacji. Twórca treści, prezentacji i systemów komunikacji dla sprzedaży i marketingu b2b.
Passionate about transforming ideas into visually compelling interfaces and shaping the future of digital innovation.
This bored area so a because thought, much percussion could stash I the all location one no spends.
This bored area so a because thought, much percussion could stash I the all location one no spends.
This bored area so a because thought, much percussion could stash I the all location one no spends.
This bored area so a because thought, much percussion could stash I the all location one no spends.
This bored area so a because thought, much percussion could stash I the all location one no spends.
This bored area so a because thought, much percussion could stash I the all location one no spends.
Wprowadzenie na rynek i rozwój jednego z najlepszych magazynów biznesowych. Dyrektor artystyczny 88 wydań magazynu.
We poetic board that they of make it that were succeed clean he on times
Their was build to the needed upright, that over those mild, may made safely logging of travelling
Go range rest dedicated if that motivator, which in have time the chequered each from follow ever
And would world sleep didn't be torn big and but be projected wellfeigned of to as goals steps
Na rynku zawsze ktoś wygrywa. Dlaczego nie miałbyś być to ty i twój produkt? Dobry zaplanowany i co ważne - wdrożony marketing b2b pozwoli wyciąć odpowiedni kawałek rynku. Jest także skuteczną odpowiedzią na działania konkurentów.
Wygrywający marketing b2b zwiększa dotarcie sprzedaży, rozwija produkty, edukuje klientów z ich zakupu i użytkowania. Lista zadań jest dłuższa, to co kluczowe to podejście do marketingu jako do funkcji biznesowej. Marketing b2b ma w mierzalny sposób tworzyć i rozwijać biznes. Oczekuj więc od marketingu efektów, a nie kolorwej ozodby dla produktów.
Medium biznesowe i największa baza zweryfikowanych profili osobistych do wykorzystania w marketingu - jako kanał komunikacji oraz social sellingu jako narzędzie wsparcia sprzedaży b2b. Obecnie 8,1 mln użytkowników w Polsce z trendem wzrostowym wymierzonym w 20 mln. Gotowy?
Treści to paliwo dla marketingu b2b, zaś video to paliwo rajdowe. Umiejętność prezentowania produktu, budowa marek osobistych ekspertów, wsparcie wieloetapowej sprzedaży b2b decydują o tym czy jesteś na radarze klientów. I jak często na tym radarze się pojawiasz. Stwórz i wykorzystaj siłę wysokiej jakości, unikalne i autorskie treści. Odróżnij się od szumu generowanego przez nieumiejętnie używany AI.
Strategiczne pozycjonowanie produktów oraz przełożenie pozycji na komunikację sprzedażową i marketingową to droga do wyników biznesowych. Zbyt dużo energii i budżetów firmy przepalają w przypadkowych, nieskoordynowanych działaniach opartych na kreatywności i zachwycaniu. Warsztaty pozycjonowanie produktu porządkują komunikację od strony biznesowej. Skupiają się na produkcie i jego odróżnieniu na rynku. Budują dystans do konkurencyjnych rozwiązań. Edukują kupującego. Dają skupienie i przekładają się na skuteczność. Zacznij od fundamentów, a nie fajerwerków.
Zrozumienie biznesu, a szczególnie potencjału produktów, ich pozycjonowania oraz procesu sprzedaży jest dla mnie kluczem do tworzenia rozwiązań marketingu b2b i contentowych.
W tym celu współpracuję z ekspertami, liderami, marketingowcami b2b, praktykami sprzedaży i osobami odpowiedzialnymi za rozwój biznesu.
Miałem przyjemność prowadzić działania marketingu b2b i tworzyć treści dla wyjątkowych firm.
Kropki ozanczają zakres współpracy:
••••• współpraca strategiczna
••• stała współpraca
•• nieregularna współpraca
• współpraca projektowa
Pytania, które być może chciałabyś, chciałbyś mi zadać przed spotkaniem czy projektem. :-)
Zrozumienie biznesu i umiejętność partnerskiej rozmowy z liderami oraz ekspertami. Miałem przyjemność współpracować z wieloma przedsiębiorcami, poznać ich biznes, rozmawiać o celach i przeszkodach. Zrozumienie biznesu, ciekawości ludzi i umiejętność prezentacji jest dla mnie fundamentem do działań marketingowych czy projektowych.
Bardzo dobrze odnajduję się w branżach i tematach przemysłowych, innowacji, technologii oraz usług profesjonalnych. Wszędzie tam gdzie są złożone produkty i usługi oraz wiedza ekspercka organizacji.
W jednym słowie: sharp. W dwóch: sharp + biznes. Podchodzę do marketingu b2b i projektowania jako funkcji mającej istotne przełożenie na biznes: zwiększanie przychodów, wsparcie sprzedaży, obniżanie kosztów (np. Uruchomienia produktów), przyspieszania i upraszczania procesów. Marketing b2b nie jest festynem kreacji czy próżności.
Tak, przez ponad 20 lat pracy w marketingu b2b i komunikacji wizualnej mam dziesiątki referencyjnych projektów, działań, akcji. Współpracowałem głównie z korporacjami i znanymi polskimi markami. Wykorzystuję doświadczenia z nich aby sprawnie realizować kolejne projekty i dość do efektów najkrótszą drogą. Chętnie przedstawię Ci portfolio i business casy na spotkaniu.
Wszystkie zwierzęta są równymi z nami istotami. A osobiście - zdecydowanie psy. A dokładniej kundle. A jeszcze dokładniej te ze schroniska. Nie ma lepszego przepisu na wieloletnią radość niż adoptowanie psa ze schroniska.